• मंगलबार ६-१३-२०७७/Tuesday 09-29-2020/ 11:55 pm

कोभिड-१९ संक्रमणबाट बच्न एक भारतीय व्यापारीले लगाए ‘सुनको मास्क’!

एजेन्सी । यतिबेला विश्वभरका मानिस कोभिड–१९ महामारीसँग लडिरहेका छन् र यस समयमा मास्क, ग्लोब्स र सेनिटाइजर जस्ता सुरक्षा उपायहरु अपनाउन अत्यन्त आवश्यक बनेको छ ।

मास्क प्रयोगमा पनि कस्तो मास्क प्रयोग गर्ने भन्नेबारे मानिसको आ–आफ्नै धारणा बनाइरहेका छन् । कोही सर्जिकल, कोही एन–९५ त कोही कपडाको मात्रै मास्क लगाउँछन् । सबै खाले मास्कको आ–आफ्नै महत्व छन् र विश्वभरका सरकारले मास्क प्रयोगलाई अनिवार्य बनाएको छ । 

यसैबीच, एक भारतीय व्यापारीले आफ्नो लागि सुनको मास्क बनाएका छन् र उनी यही मास्कले आफूलाई महामारीबाट टाढा राख्ने विश्वास गर्छन् । 

महाराष्ट्रको पुने जिल्लाको पिम्प्री–चिंच्वाड सहरका स्थाीयन व्यापारी शंकर मर्हादेले ४ हजार बराबरको सुन जडित मास्क प्रयोग गर्ने बताएका छन् । ‘यो पातलो र मसिना प्वाल भएको मस्क हो जसले मलाई श्वास लिन मद्दत गरिरहेको छ,’ उनले एएफपीसँग भने । 

‘मलाई थाहा छैन, यसले कोरोना भाइरसको संक्रमणबाट बचाउन प्रभावकारी भूमिका खेल्छ कि खेल्दैन, तर म अन्य सावधानीका उपयाहरु पनि अपनाइरेको छु,’ सुनका गरगहनाका व्यापारी मर्हादेले भने । 

सुनको मास्क बनाएपछि उनी वरपरका छिमेकी बीच चर्चित बनेका छन् र आफूसँग सेल्फि खिच्नका लागि मानिसहरु इच्छुक देखिने गरेको उनले बताए । ‘मैले सुनको मास्क लगाएको देख बजारमा मानिसहरु मलाई अवाक भएर हेर्छन् ।’

भारत कोरोना भाइरसका संक्रमितको संख्या ६ लाख ४८ हजार बढी पुगेको छ भने मृत्यु हुनेको संख्या १८ हजार ६ सय नाघेको छ । 

प्रतिकृया दिनुहोस
प्राप्त प्रतिक्रिया
तपाईँको मत

प्रयोग भइसकेका लाखौँ कन्डम पखालेर फेरि बिक्री गरिँदै

  • १० असोज, २०७७

 भियतनाम । भियतनाममा प्रयोग भइसकेका ३ लाख २० हजार वटा कन्डमहरु फेरि बिक्रीका लागि प्याकिङ गरिराखेको अवस्थामा भेटिएको छ । यहाँको प्रहरी छापा मार्ने

गर्भमा रहेको बच्चाको लिङ्ग पत्ता लगाउन एक व्यक्तिले हसियाले गर्भवती श्रीमतीको पेट काटे !

  • ६ असोज, २०७७

एजेन्सी । भारतको उत्तर प्रदेशको बुडाउनमा एक व्यक्तिले गर्भमा रहेको शिशुको लिङ्ग पत्ता लगाउन हसियाले आफ्नी गर्भवती श्रीमतीको पेट काटेको छन्

‘विश्वका एक प्रतिशत सर्वाधिक धनी व्यक्तिहरुले अति गरिबले भन्दा ५० गुणा बढी प्रदूषण फैलाउँछन्’

  • ५ असोज, २०७७

पेरिस । विश्वका सबैभन्दा धनी एक प्रतिशत मानिसले गर्ने कार्बन प्रदूषण विश्वका सबैभन्दा गरीब करिब ३ अर्ब १० करोड जनसंख्याले गर्ने प्रदूषणभन्दा दोब्बर